Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ

Στις 28/11/2010 μια αναρτηση μου σχετικα με το νταμαρι που λειτουργει στο χωριο προκαλεσε την αντιδραση καποιων.Αρχες Δεκεμβρη ελαβα ενα e-mail το οποιο με πληροφορουσε για συμφεροντα που σχετιζονταν με την κινηση που εγινε στο χωριο για να κλεισει το νταμαρι κι εγω απο απειρια ισως το ανεβασα στο χωρο που διαβαζετε αυτη τη στιγμη.Στην συνεχεια εψαξα να βρω τα στοιχεια του αποστολεα του e-mail και απο αυτο οδηγηθηκα σε ενα blog με τιτλο "Λενιδι".Μη μπορωντας να βρω καποιον υπευθυνο του blog αυτου διοτι στοιχεια του δεν υπηρχαν πουθενα θεωρησα ανευθυνο αυτον που μου εστειλε το e-mail και αυτα που μου εγραφε και προχωρησα στο κατεβασμα του μεσα σε εικοσι τεσσερες ωρες.Το δευτερο e-mail που ελαβα με αποκαλουσε λαμογιο,πως τα "πηρα" για να το κατεβασω και πως ευθυγραμμιστηκα με τα "συμφεροντα" φτανοντας μαλιστα στο σημειο να με απειλει.Το ολο θεμα δεν το δημοσιευσα αμεσως παρα μονο το ανεφερα σε 2-3 συγγενικα μου προσωπα εμπιστοσυνης απλα για να ξερουν τι ακριβως συμβαινει επειδη δεν γνωριζα κι εγω την καταληξη της υποθεσης.Παλι προσπαθησα με φιλους να βρω στοιχεια του αποστολεα αλλα ματαια.Κρυβοταν κατω απο την ανωνυμια του internet.Πολλοι γνωριζαν το συγκεκριμενο blog αλλα κανεις τον διαχειριστη του.Το blog αυτο σημερα δεν λειτουργει,εχει κλεισει.Ο διαχειριστης του ειμαι σιγουρος πως παρακολουθει το δικο μου ισως να εχει ανοιξει αλλο ομως οτι και να συμβαινει θελω να του επαναλαβω οπως του απαντησα ηλεκτρονικα πως....τον εχω ΓΡΑΜΜΕΝΟ εκει που ξερει και θα συνεχισω να εκφραζω την αποψη μου οπως εγω θεωρω πως πρεπει να γινετε.Περαστικα του.....(φυσικα τα e-mail του εχουν αποθηκευτει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: